äntligen hemma!

Hej allihopa !

ni kan inte förstå vad jag har sysslat idag, hehe
slutade ju skolan redan klockan 13.00
men jag satt kvar lite i studielandskapet,
sedan satt jag vid körskolan i 2 himla timmar,
teorin närmar sig.

sedan kilade jag & patricia till BodyShop
hon blev sminkad & jag fick mina ögonbryn nopprade.
det var pain vill jag säga,
men ack så bättre blev det ..

sedan syndade vi.
fikade två stora bakelser ..

image815image816
Det var allt trevligt att få prata av sig lite med den dära lilla Patricia . hehe, var ju allt ett tag sen, hela lvoet har hon vart i Sälen . aja !
bild nr 2 = mina synder för idag . hehe , det var jag värd ;)

Lönebeskedet kom ju faktiskt idag, fick några kronor under 4000 kr .
känns mycket bra . även fast bonusen var ytterst liten .
dock ska nog hela lönen gå åt Paris resan, som jag förhoppningsvis ska boka idag!

Nu ska jag ner och äta lite mat,
vi hörs senare kanske !
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0