Charlotte Perrelli vs. Sanna Nielsen!

Goddag !

jag sov jätte länge idag,
vaknade klockan 12.00 !

shiet, de vill jag säga. och solen lyser som tusan !! jag älskart!

iaf, gårdagen var trevlig,
vi spelade Guitar Hero, jag var dock inte så bra.
sedan åt vi fruktsallad med glass :)
& jag, patricia åkte med Oskar i hans bil för att hyra film.
Det blev Hannibal


den var ej så läskig som man hade tänkt sig, fast gah lite vidrigt var det allt. hehe

Innan vi åkte med Annas mamma hem så hann jag med en omgång på Guitar hero,
Och vem vann ? vem vann ? om inte Diana mot jonte !

(Jag hade dock på nivå "Easy" och han med "hard", men vad gör det ? (; )



Vad har hänt med Charlotte Perelli ? . hm, några kilon tappade och vad har hänt med ansiktet?
jag hopppas hon vinner iaf !


favorit tippad är ändå Sanna Nielsen,

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag hoppas också på någon av dessa flickor :)
Ha en trevlih kväll Diana!

2008-03-15 @ 20:26:04
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0