en bild säger mer än tusen ord.

Goddag !

´Nu kommer alla bilder jag lovat,
visst älskar vi bilder ?
så här kommer de .
Beredda ?

image820
Först ut, bild från torsdagen.
Fika med Sandra, Gabriela&Hanna. det var vi värda efter ett prov.
haha jag käkade två stoora saker. haha
Sandra trodde att jag köpt till mig&Gabriela men det var bara till mig (A) haha..

image823

Jag&patricia kilade till Skövde efter skolan,
där gick vi lite på staden. och åkte till Skopunkten.
jag köpte den stora röda rosetten, tycker den är söt.
Seadn köpte vi även "Suprise påsar" . där de fanns massa små saker från Glitter.
haha , det var verkligen sjukt fula saker innuti. ni ser själva!
Ingenting slår mina renörhängen, eller min min gula plastarmband som gick sönder. haha!

image825
jag bytte mina skor, till de nya skorna. ni ser dem i mitten .. på bilden är mina 3 senaste skor köp. jag tycker de är så fina =) skor från H&M  och Skopunkten


Jag&PAtricia kilade iväg och spelade biljard .
första gången i Patricias liv. (eller hon har kört en gång tidigare)

hehe jag har ju kört massa, "passionen" för biljard började då vi hade 2 biljardbord på våran högstadieskola, så vi körde nästan varje rast !
OBS! jag vann 4 matcher av 4 (; haha men ja måste säga att Patricia lärde sig väldigt snabbt!!

image830
Sedan kilade vi och köpte Kinamat . patricias favorit.
& hyrde även en film .. klockan var vid denna tid redan 22
Josse kom också, och såg på film :) den lilla ungen svek oss från biljarden ju.


MAT TINA vann ju även Lets-dance, vad tycker ni ?
jag såg ju inte, kolalde bara lite när vi spelade biljard.
men ja,

image831
Där har ni dagens outfit, för idag , och även bild på mig & Elina i stan.
det var kallt vill jag lova,
image833image834
Där har vi ett par glasögon som jag ska ha, jag ser faktiskt inte såå dum som det ser ut på bilderna.
hehe, ett par enkla svarta från TOMMY HILFIGER
image835image836
Ska välja ett par till, färgade . men kan ej bestämma mig vilka.
(Ja syrran, dem röda till vänster är lika dina, tyst med dig nu)
iaf de till vänster är röda, vinröda . medans de andra bågarna är mörklila (ser svarta ut på kortet)
Vad tycker ni ? kan ej bestämma mig,

image837image838
Mina nya jeans, jag älskar dem . har inga ljusblåa jeans så de är perfekta !! love it,

image839
Hallonröd body, underbar färg. men ni ser att min högra axel (vänster på bild) så är bodyn lite för stor =S
jätte knepigt, för jag har ju en svart & en vit body som sitter bra. hm, ska kolla en annan body o se om de passar.
Hoppas det, för jag tycker färgen är underbar!
image840
Ni ser ju vilka underbara saker jag fick i suprise påsen. hahaha !
jag måste säga att jag enligt dem måste tjänat MYYYCKET ..

två garn tofsar, grön&vit - 49 kr /st
vit garn diadem - 49kr
2 plast rosetter - 29kr
renörghängen-39kr
grå hårspänne- 29kr
"rock gummi halsband" - 69kr
gul plast armband - 99kr,
små hårnålar - 12.50kr
tre par blåa örhängen - 49kr,

Allt till ett värde av 473,5 kr !! och jag köpte för 25 kr!!!
Jag undrar varför inte Glitter går i back med detta ? ;)

HAHA, som ni kanske förstår är jag ironisk .

Nu ska jag packa iordning lite hemma, sedan ska jag se på Herbie - fulltankad (med Lindsay Lohan)på kanal 5. 18.05! 

tror att Gabriela kommer ikväll, eller sås ka jag till henne ? vi får se.
hörs iaf,.
ha en trevlig lördag,
och imorgon fyller jag år !!

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

du köpte mina jeans ;) haha, men jag kan ju be sofie kolla i sthlm om det finns min storlek där!! :P

2008-03-29 @ 18:08:15
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Elis

Åh grattis i förskott:P Åker till stockholm imorgon så kommer glömma att jag ska säga grattis då:P Hoppas du får en toppen dag:) pusspuss

2008-03-29 @ 18:47:51
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Silvia

hahahaha, lol.. tänkte tanken innan du skrev "Ja syrran, dem röda till vänster är lika dina, tyst med dig nu", haha..

iaf, de första va jättefina. du ahr inte kolalt på glasögon på barnavdelningen? för glasögonen ser så breda utpå dig.

ja vill också köpa skor! men ja är fattig. och det är så dyrt att shoppa =(

mwa!

2008-03-30 @ 00:10:45
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0