fika&körlektion, grejt!

Hejsan !

Vädret är ju underbart ute,
solglasögonen åker fram.
synd att det är kallt, iochmed snön. men men,

var som sagt och fikade med Emilia,
haha vi slog på stort,
två saker, chokladwienerbröd & stor fet socker vanilj bulle!
jag glömde tyvärr ta kort tills det var försent.

image736image737
Emilia tycker inte om att va med på kort, & det fick bli mobilen, eftersom jag glömde kameran!
Hon hade ju fått glasögon!
jag måste också skaffa det!
image738
Ja, jag tog ju kort lite sent. haha ! men ja det var iaf en choklad wiener sak. hehe!

Det var iaf trevligt lilla Emilia,^^ och vi hann allt planera en jäklans massa saker till sommarn ;) haha !
yey ! det kmr bli super =D

image739
Tog mig sedan en körlektion, de hade fått ny bil dessutom,. så gulddekaler =D
det gick ganska bra faktiskt, fick mina 35 min, tom 36 ;) haha ! körde i rondeller & kom faktiskt upp i 90 km/h en massa gånger. nu jäklar,.

Ska försöka få med farsen ut i trafiken imorgon, kanske en tripp till Skara ? vem vet,
får ta det med honom .

image740

Just det, denna bild kom med när jag skulle lägga in bilder från mobilen,

min kära vän Gabriela. hehe !









Nu ska jag fixa mat till mig, haha det räcker inte med fika för stora tjocka Diana inte (A)

kom ihåg att jag fortfarande behöver hjälp med håret !

image731image734
Vill egentligen ha hellugg, men tycker inte ni att jag ser "barnsligare/yngre" ut med hellugg ??

Ha det gott gottfolk !
ska jobba ikväll, så om jag inte uppdaterar så vet ni why!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0