godkväll ont i magen!

Godkväll!

mina ögon faller snart ihop,
jag är väääldigt trött.

fick åka hem från jobbet efter 2 timmar,
hade såå ont i magen,.
kunde knappt stå upp.
Pappa fick tom hämta mig,

har nämligen inte ätit så mycket de senaste dygnen
vilket resulterar till detta.
(inget jag rekomenderar alltså, !!!!!)

aja.
nu är jag så trött så jag tar nog snart och lägger mig,
har då sovmorgon imorgon, känns skönt!

image724
På fredag ska jag spela biljard, wohooo ! ! ! alltid lika skojj,

sorry för den urtråkiga och urdåliga uppdateringen,
jag har verkligen just nu för mycket att tänka på .

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Kindberg

Vadå inte hälsade, jag hälsade med ögonkontakt=) Såg du inte de dummer!!=)

2008-03-13 @ 07:53:11
URL: http://davidkindberg.blogg.se
Postat av: Silvia

åhh snälla! nu får du lägga av att vara omogen... hör ja nåt mer från dig som har med hur dåligt du mår ang. ditt sommarjobb så strejkar jag!ingen storasyster för dig alltså =P

2008-03-13 @ 17:51:37
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0