Godmorgon Körlektion!

Godmorgon!

Jag är vaken, trots att jag ahr sovmorgon till 9.20 ,
jag har nämligen körlektion 8.10.

hade egentligen dubbel,
men jag tänkte att jag tar endast en enkel idag,
hehe kände så.

Jag har bokat synundersökning, Lördag 11.30
är ni inte stolta ? det tog ett tag innan det väl skedde.
hum, jag vill inte ha glasögon. men aja :)

image817image818
image819
haha, passar jag i glasögon ? tveksamt.
kort taget från vistelsen i Åmål,

nu måste jag kila, körlektionen snart
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Du är jättesöt i glasögon! Glasögon är snyggt diana :D

2008-03-27 @ 10:11:41
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: elis

Okejokej men då får jag kolla på måndag istället;)

Japp det hade vi idag, jag och Fiffi körde och fy bövelen vad roligt det var:D haha svin kul! kommer du nog också tycka:) Söta glasögon förretsen, har du bestämt dig ännu? Puss

2008-03-27 @ 14:36:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0