Godmorgon Stockholm!

Godmorgon allihopa !

Just nu är det packning & städning på G ..
vi ska nämligen kila hemåt snart, om 2 timmar går bussen ..
5 timmars bussfärd .. hemskt,



image805
min lilla väska är ganska full, och då har jag inte packat ner mina 4 par skor, och heller inte min teoribok&biologi bok .. hm, får ta saker i handen också, antar jag ...

Saker jag inte gjort i Stockholm,
  • pluggat biologi (attsingen har ju prov på torsdag, inte läst en enda gång :S )
  • pluggat teori ( attsingen igen, har teoriprovet om mindre än 2 veckor, )
  • använt hälften av kläderna jag tog med mig .,
  • vart vid Globen, dock har jag sett den. man ser den härifrån . men bara toppen av den,
  • vart på pub/krogen .. (attsingen att jag ska fylla om 7 dagar !)
Saker jag har gjort i Stockholm
  • Sett Globen,
  • spenderat pengar
  • vart på stan 3 gånger, även vid sergels torg ^^
  • ätit alltför mycket godis, attsingen vart tog mitt lördagsgodis vägen ?
  • vart på IKEA, dock köpte jag inget !
  • sprungit efter tunnelbana, stockholmskt ?
  • fått 20kr via gofisautomat, dock spenderat X antal hundralappar,
  • förstört Sofies student present skål . (hur lyckas vi Elina ? )
Jaja., mer kommer jag inte på . hehe ,
men ni kan ju läsa om min vistelse . dag för dag,

Tack för att jag fick komma, Sofie&Björn!!

Nu ska jag packa iordning, vi ska kila om sisådär 30 min ..
vi hörs när jag kommer hem !!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0