Hejdå Stockholm!

..och Godkväll Lidköping !

Nu är allas vår DianaKines tillbaka i staden Lidköping !
hehe.
Har inte riktigt orkat uppdatera,förlåt.
även fast Elina har tjötat som attsingen att jag ska uppdatera. !

Det var som sagt en resa på nästan 5 timmar, med säfflebussen.
Men. det var inte så farligt faktiskt, jag sov väldigt mycket.

image806

HAHA, ser ni Globen ??
hela helgen har jag sagt att jag ska ta kort på den, o sista chansen, o jag tänker "jag väntar lite, väntar så kanske globen syns mer .. (vi åkte tunnelbana) och vipps så var Globen borta. hahah !
Den lilla bilden tog
Sofie , hon var allt lite duktigare.

image808image809
12.00 kilade bussen, och söta Sofie följde med oss ..

image810image811
två godispåsar, hum . haha !
Godisprinsen/Karamellkungen .. vi har ju ringt på uppdraf av godisprinsen (;

image812

Tillsist vill jag tacka Sofie & Björn ännu en gång för gästvänligheten & boendet & allt därtill,
TACK !!
det har vart jätte kul :)




Vet ni en sak ??
Imorgon ska jag köra tillTrollhättan !!!
sjukt va ? 60 km,.
jag kommer aldrig våga komma upp i den hastighet , 110 km/h . hehe
ojojoj .
även tänkt att jag ska köra hem. haha
Wish me good luck, !!
skit skrajj . har inte ens kört i 90km/h i mer än 1 min liksom. hehe !!

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Dina lilla tjuv till att sno mina bilder ;P!! hehe.. du var ju som sagt inte så snabb och bra på att ta bilder på globen.. hehe! pussis

2008-03-24 @ 17:02:28
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0