Jag fick jobbet!

Godeftermiddag !

De telefonsamtalet förgyllde min dag, haha .
Har vart lite putt pga. SkaraSommarland som sa att de skulle ringa igår,
fick iaf ett samtal nyligen,
där jag erbjöds ett jobb, inom restaurang,cafe/kiosk . de som jag sökt till,

men hon sa att de är endast de som de "verkligen ville ha / såg lovande ut" som de ringde nu, eftersom vi ska kunna tacka nej till andra jobb vi får,

så det finns andra som får jobbet, fast de inte ringt. Så om du sökt och de ej ringt, så är det fortfarande absolut inte kört.

Känns iallafall skönt att vara säkert ett jobb nu i Sommar,

Skara Sommarland
Gud vad jag är glad, nu ska jag fixa iordning mig, sen kila till körskolan och plugga lite,
vi hörs,
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: Julia

Jag har kommit på en grej, du skriver XOXO med småå bokstäver! hahaha, tror att du har fått XOXO från "Gossip Girl". Skulle inte förvåna mig ifall det var sant...

2008-03-03 @ 19:33:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0