Jag hatar snö.

Goddag !

usch det snöar ute, hos er med eller ?
Jag trodde det var ett skämt när jag vaknade,
inte kan det snöa när det snart är april ??

antagligen,

var en sväng på staden, det var sjukt folktomt & det blåste jätte kallt.
Gjorde ett repetitionstest på trafikskolan, & tog bort dubbellektionen, endast enkellektion nu. imorgon,
jag bävar för att cykla ut till staden i eftermiddag till jobbet.

Funderar om jag ska till jobbet, eller se på film med Gabriela, som förresten är hemma från Österrike.
fast jag vet att svaret är att "jag måste jobba, måste få ihop några timmar".

image726
(snodd bild från min lillasysters kamera)

XOXODIANA,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

och jag älskar snö, hade dock ställt in mig på vår nu, stackars de små blommorna som lurats upp ur jorden de fryser ju ihjäl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
:((:(::(:(:(:(:(:(:(:(:((

2008-03-17 @ 14:55:43
Postat av: Elis

USCH! jag hatar verkligen också snö:( var inne istan förut och trodde jag skulle förfrysa osv:)

2008-03-17 @ 19:01:26
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0