Jag lever fortfarande !

Godkväll !

ni väntade inte att få höra från mig va ? (;
jodå, jag klarade det..
jag körde till Trollhättan . I made it .

lilla lilla jag ,
och vet ni vad?
Jag körde en snutt i 120km/h .
där de skulle va 90.
pappa skulle blitt av med körkortet om polisen kom,
men bara en liten stund. för vägen var så bred och härlig. hehe !!

Fram och tillbaka körde jag, så 120km .
hehe, och nu förstår jag. det är mycket enklare att köra landsväg än stadstrafik.
här är det bara att gasa & hålla i ratten .
ingen växel eller liknande .



och det kändes verkligen som myrfart när jag körde inne i stan, 70km/h
hehe, men det har vart kul ^^,

när jag kör in med bilen bredvid huset sticker min lillasyster ut huvudet & jag kliver ur förarplatsen
" :O Jag är så stolt över dig, du kör" hahahaha!

Jag är faktiskt stolt över mig själv, hehe
Kanske kanske får jag migg körkort ngn gång ändå, hehe !

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Kul att du överlevde körningen :D

Men jag hoppas att du inte körde i 70 km/h inne i stan mer än de ca 300 m på Rörstrandsvägen som är den enda sträckan i stan där hastighetsgränsen är över 50 km/h. Det hade nästan varit värre än att köra 120 på en 90-väg.

Ses imorn!

2008-03-24 @ 21:22:54
Postat av: Diana svarar

Anton; hehe, nej det var utanför tätort som jag körde 70 km/h.

mendu, det är lika "hemskt" att köra 70 på 50väg, och 120 i 90 väg,(överstigning av mer än 20km/h på vägar med 50km/h eller under, och överstigning med mer än 30km/h på vägar med över 50) båda två medför indraget körkort (;

har jag läst i min teoribok ;)

2008-03-25 @ 00:07:54
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0