Love Stockholm!

Godkväll!

vad pysslas för skojj ?
förtillfället ser vi på Let's Dance,
jag tycker mat-tina ska vinna, vad tycker ni ? :)



iaf iaf,
Idag sega jag & Elina lite på morgonen,
men vi kom ut iaf. i snöovädret som hade lagt sig lite.
så vi tog på oss solglasögonen och begav oss ut.


visst är vi söta ? XD

image771

Mjo en sväng på staden med mycket gång hann vi allt med, och en sväng på Sergels Torg där vi hittade en påsk hare och påsk tupp ^^, hehe !!

Jag köpte förresten en jacka, som jag ska visa lite senare . & även Pirates of Carribien 1 .

image778
En sväng till IKEA hann vi med . hehe , ont i fötterna vill jag lova att jag hade .

image779

LÄS DETTA !! KUL ^^ haha !!

Jag&Elina står och väntar på att tunnelbanan ska komma, vi står vid en sådan röd godis automat .

Jag trycker på "retur" knappen (om man ångrar sitt val)
plupp plupp plupp
D : Shiet ELina !! det kom pengar !! 20 kronor!!
Elina springer runt till andra automaten
plupp .. plupp .. pluppplupppluppp osv osv
E : det är skit mycket pengar här. haha
då hade hon skrapat ihop sig 8 enkronor och 2 femkronor ,

HAHAHA , så vi skrapade alltså ihop 38 kronor. hahaha!!

image782
Lite bilder från hemmet här va ^^, i detta huset så är det Sofie som bestämmer, och Björn har inte talan, förstått?

Nu blev det väldans massa bilder, men det gillar vi va ? hehe ..

vad gör ni där ute? denna lååångfredag .. ni är lite dåliga på att kommentera hörrni!
Jag gillar kommentarer... massa massa massa =D hehe

Nu ska jag& Elina fortsätta se på Ella, filmen jag såg i morses ni vet? eftersom elina sov, så får vi se den igen, men den var så bra och fin och söt (A) hehe ..

Ha det supert !
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0