massproduktion av kläder!

Hejsan !

Är inte ni trötta på denna massproduktion av kläder som vissa klädkedjor tillverkar ? .
en modell av en tröja/jeans/klänning/kjol etc i 100 olika färger& mönster !

Hur kul är detta egentligen ?
Går på stan, och efter 5 min så har man redan sett 10 personer med samma tröja, haha!
jag har själv börjat tröttna på det,
ett stort praktexempel är ju GinaTricot.
Skit tråkigt, för hittar man något snyggt vill man ju inte att halva Sverige har likadan.



image741
Här har ni lite saker jag snabbt letade fram i garderoben,
Sjal, H&M - jag har nog misnt 5 sådana, inte exakt samma mönster. men H&M massproducerar i färger som rött, blått, grönt. beigt, svart osv osv. och inte endast en gång utan det återkommer år efter år.
Linne, H&M - köpt för 2 år sedan, den finns nu att köpa , såg den senast idag på stan. haha! också i massa färger!
klänning/tunika , Gina, -förra sommarn gick nog varannan tjej med en sådan. Jag själv har 3 styckna (!!)(svart, vit & rosa haha! enbart för att två är köpta på rea, !! men ni förstår,
Klänning - Gina - i Höstas, först kom det i enfärgat, sedan kom det med en massa massa mönster, det var guldsmycken på, det var rutat, randigt osv osv.. helt sjukt, jag har 2 faktiskt !!

Nu tänker väl många att jag inte ska klaga för jag köper de, men de enda jag säger är att det är tråkigt när de gör sånt . okej ifall det är basplagg som de massproducerar men inte när det är "speciella"plagg .
& jag har slutat köpa så mycket från Gina, dels för massproduktionen & för att deras vårkläder är sisådär.

& Gina massproducerar ju 95% av deras kläder.

nu är det mat som kallar,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

jag håller med, det är riktigt tråkigt när man inte kan vara ensam om att ha någonting. Ett plus är väl iofs att massproducerade kläder burkar vara billga, och lätt att ha till många saker:) allt väl med dig annars? pusss

2008-03-18 @ 16:55:33
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: ida

hejsan :D
jag vet, har inte med blogg inlägget och göra, men jag måste fråga.

HUR I HELA FRIDEN FICK DU DENNA DESIGN PÅ DIN BLOGG?
jag har försökt , men jag förstår inte! haha.
det finns mallar, men de var ju nt så värst fina eller personliga. hur gör du ?

väääldigt tacksam för ett svar! :D

2008-03-18 @ 18:00:51
URL: http://idalinnealarsson.blogg.se
Postat av: Nadia

Heeej :)

Jag har ingen aning om hur det gick med dafgårds. var ju inte så länge sen jag var men men, jag ahr inte hört ngt..

jasså, varför bytte du? :S
KRAM

2008-03-18 @ 19:22:47
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0