melodifestivalen

Hejsan ,
värst vad tiden rinner iväg...
klockan är ju snart 18 ..

jaja. det blev en tre brudars kväll ikväll,
hehe, lite projektarbete snack? svar nej . haha
tror inte de blir ngt , eller vad säger ni Ida&Elina ? ;) haha

nej, jag skulle bara säga att jag lever fortfarande,
och ikväll är det godis&melodifestivalen som gäller
vi ska även få exotisk planka, gott !


Idag är det Charlotte Perellis tur & Linda Bengtzing .
Charlotte som för 9 år sedan vann hela Eurovision, undrar hur hon klarar sig detta året, med låten "Hero" .
Jag tänker iaf bara på Enrique Iglesias - Hero.

hoppas ni får en superkväll, allihopa.

xoxoDiana,

Om man jämför Diana nu, och Diana för 2 år sen så är Diana nu 100gånger trevligare, känns som så.
Uppskattar de gamla och de goda .. mjau , hehe det är bra :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

haha ja vi arbetade verkligen väldigt mkt med projektarbetet haha;)

2008-03-02 @ 00:38:38
Postat av: elina

ja det gjorde vi ju, kom iallafall fram till att Diana skulle ringa samtalet! ;)

2008-03-02 @ 10:40:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0