nattsamtal - längesen & trevligt .

Godkväll på er,

fortfarande vakna ?
visst det är ju sista lovkvällen ..

Jag ska faktiskt gå och lägga mig,
en sväng med teoriboken också.

Fick precis ett samtal från Gabriela,
jag orkade inte se på film, skulle/ska sova.
ska ju köra bil imorn.
Men det blev ett samtal som varade i inte mindre än 50 min,
Jag&Gabriela brukar inte prata i telefon,
inte långa samtal, eftersom vi inte har något att prata om.
typ, vi ses ju i princip varje dag. så inget nytt hinner hända. haha!

men nu har vi inte setts på hm, nästan hela lovet ?
& innan de va hon i österrike i 10 dagar..

image813
hehe det var inte den nyaste bilden jag hittade .
tror den kan vara runt 2 år gammal .. men men ;)

Nu ska jag lägga mig,
godnatt söta ni.
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag hade också nattsamtal, mitt varade dock lite längre än 50 min.. och det slutade inte förän vid 1.. ;)

2008-03-24 @ 08:25:25
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0