outfit ! som heter duga (:

Godkväll!

Jag somnade .. självklart.
det har vart en tuff vecka faktiskt,
dock ledig från jobbet 3 dagar, men ack ej ledig utan massa plugg,

så jag somnade. vaknade av att Julia kom in med telefonen
inne satt Elina. hehe .

sen var det så att jag kom på en outfit jag skulle kunna kombinerna,
så då tog jag sedan kort på det,
tyckte det blev fint =) haha, dock får ni ursäkta mig för mitt face,
Ser helt död ut & håret tog jag bara upp snabbt, haha har ju faktiskt sovit.

image717image716
var det okej ? på tredje bilden fr vänster så ser min rumpa enorm. haha och det är allt annat än vad jag har, hehe

Ni som känner mig vet att jag hatar bilder där man inte har med huvudet, liksom uppenbart att visa upp sin kropp, men jag har det för att syftet med bilderna är att visa outfiten, & de flesta vet att min kropp är inget jag skryter om.
eftersom det är mycket med den jag skulle vilja ändra, men hey It's me ^^,

Nu har mamma&pappa kommit med pizza till min & syrran. kebab !
ska se på råttatouille sen, hehe de säger att den filmen är bra =)

Hoppas ni har det bra denna fredagskväll.
XOXODIANA!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: amela

het;)

2008-03-09 @ 13:29:26
URL: http://www.amelamusic.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0