övningskörning/övningskör

halloj !

himla skit väder det är här, regn regn och återigen regn .
Övningskörde lite efter jobbet,
jag tröttnade efter 20min,.
Jag tröttnar alltid när jag kör hemma,
verkligen super tråkigt, sväng vänster & sväng höger .
skit tråkigt,
för jag vet inte om jag gör rätt eller fel,
skit samma. jävla körkort.!

Men idag var det iaf 2:a gången jag kom upp i 90km/h ^^, hehe !
dock inte alltför länge för 70 skylten syntes därefter,


VET NI ?
att skylten "övningskörning" faktiskt är förbjuden att ha, man måste ha en skylt där det står övningskör.
inte för att jag förstår vad det ska spela ngn roll men,
Så om ni har en gammal skylt. Byt!
Såg nämligen en bild med skylten övningskörning häromdan, inte bra!


Ska det spela någon roll vilken man har egentligen ?? tydligen,


& för er som inte vet, så är denna röda skylten den står för att det är en trafikskole bil.
vilket kan kännas säkrare att köra efter, eftersom ifall det skulle hända något så har ju kärskolelärarn några pendaler att trycka på (;

En annan sak.
Om ni ser denna skylten, endast denna skylten vid en parkeringsplats, ni ställer bilen där en fredag 15.00 , när ska ni senast flytta på bilen ??

Eftersom denna skylten betyder att man får stå i högst 24tim på vardagar, men inte på dag före helgdag eller söndagar .

Jag trodde man fick stå till lördag 15.00 ,
men det var fel.
Svaret är : Måndag 24.00 ,
hm, är lördag verkligen en helgdag ??

ojojoj, nu blev hela inlägget helt om körkort & bil & allt därtil,
men ni vet ju hur hysterin kring detta jäkla körtkort är just nu för mig.
iiih .

till något annat då,
idag på jobbet gick det skit. ja sålde inte ett enda .
det var ett hiimlans tag sen jag inte sålde något, november faktiskt.
jaja det kan inte alltid gå bra & just idag gjorde det inget, var så trött.

en annan sak, Matematik .
Jag ska ta&plugga nu,
tänkte bara säga det.
derivator och sådant, inget jag gör frivilligt.


Innan jag dränker mig i matte så vill jag dela med mig min favorit i Melodifestivalen !
Helt klart min favorit , tätt efter kommer BWO - Lay your love on me
Låten är verkligen Schlager ! (fast nuförtiden är det väl inte schlager som önskas, mer melodi ? =P



Då säger vi så, vi hörs !
XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0