Paris här kommer Jag !!

Godkväll!

nu blev det så sent igen .

har nämligen de senaste 2 timmarna hållt på och letat & bokat biljett till Paris.
först var det jobbigt att hitta rätt datum & tid som passade mig,
antingen var det för dyrt, för tidigt, för sent eller för lång mellan landning osv.

tillsist hitta vi en jätta bra, typ .
skulle boka,
men då blev det fullt helt plötsligt.
trodde jag skulle gråta.
iaf iaf .
letade & letade igen.
Tillslut hittade jag igen,
hemresan är dock 2½tim tidigare, men men..

Åker måndag 28 april - lördag 3maj,
åker 15.45 så jag hinner att göra engelska nationella provet.
åker hem 10.00 . så måste vara där senaste 8.00!!

hehe , det blir 6 intensiva dagar ( 4 dagar i paris) men det klarar ja! (&syrran)

image742
image744
bilder som ni redan sett, men orkar inte lägga in nya , lättare att ta de som redan finns på blogg.se
iaf iaf . bilder från sommar 2007 . Paris med Julia&pappa, men detta året åker jag HEELT SJÄLV
HAHA ! SYRRAN JAG KOMMER ! det trodde du inte va ? typ inte, :P

Nu ska jag sova,
förtjänar jag .
har inte ens öppnat biologiboken =S
får bli plugg hela dagen imorgn,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0