Paris, Stockholm & en hel del att göra!

Hejsan !

nu har jag lite bråttom.
ni förstår,
inom loppet av 2
 timmar så ska jag hinna

  • duscha
  • städa hela övervåningen - städa, damsuga&moppa
  • göra mat (makaroner&pastasås)
  • äta maten ^^,
  • packa inför 3½ dagar i Stockholm!

Jag ska hinna med allt detta,

image744
Och du syrran, !
Jag kommer till Paris !! hinner inte mejla det förens ikväll isf, så du kan kommentera ifall du ser detta !
fast du kan prata med mamma om hur vi gör (vilka dagar ja kommer osv)

image745
Stockholm med gabriela , 6-8 december 2007!

Jag har vart i Stockholm 4 gånger sammanlagt ,(räknar inte med imorgon) och Alla 4 gångerna har gabriela vart med mig, hehe detta är första gången jag är där utan henne ;) hehe !


det finns ngt som Patricias pappa alltid säger, lyder typ
"Man kan inte ha kul med pengarna förens de förbrukas!"
(något sånt lyder det, och jag får leva på det denna sommar !)

Nu är det bråttom,
hörs!
XOXODIANA

UPPDATE :
Nu har jag städat klart, fick hjälp med moppning av lillsyrran
& jag har även duschat klart . ska ta och platta mitt hår, så får ni se hur långt det är !


rent&fint va ?

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

gott att det går framåt iaf, då är det mycker roligare att köra:) hmm jag har nog kört 8st tror jag, har lektion på tis och sen halkkörning torsdagen nästa vecka:) ska bli skoj!

hmm jo karvik är nog rätt dyra men mamma har nästan alltid gått där så då blev det att jag gjorde det också:)

Påskafton är inte riktigt bestämd, jag ska iaf vara med Filip och sen får vi se vad som händer:) Vad ska du göra?

Puss

2008-03-19 @ 17:28:13
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Silvia

åh va kul!!! hoppas dte är DU som betalar biljetten!
yes,.. ska förska se till att ringa hem ikväll.. sinon (om inte), så får du maila...
mwa!

2008-03-19 @ 18:34:30
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: gabriela

Hur fan ska du klara dig i stockholm utan mig? Jag tror inte att elinis är en lika bra livvakt som jag har varit, känner mig faktiskt lite utbytt ;P.
Jag har lite kul på G just nu, ringer ikväll eller imorgon ;) Ha det så kul! Drick mycket alkohol!

2008-03-20 @ 08:36:00
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0