Påskafton Stockholm!

Godkväll,!

tillbaka efter ännu en dag i storstaden Stockholm,
det blev endel sjopping idag .
inte mindre än 3 par skor inhandlade jag .. ^^

Jag visar mina inköp i nästa inlägg, ska bara ta kort på de!

iaf iaf . lite bilder får sammanfatta dagen , we like pictures ;)

image785
Vädret var jätte fint idag,.. jag, Elina & Sofie drog oss ut till staden ..

image788image789
Vi köpte 7 par skor tillsammans, varsin skopunkten påse.. mer om det senare,
Jag&Elina åt lite på donken, en blåbärspaj slank även ner. dock är äpple godare,

image790
Nu hålls det på till fulla muggar med påsklagningen, de fixar käket och jag har fixat fruktsalladen (med lite förhjälp av Sofie) .. Elina skar sig på kniven, tror det var för att hon inte ville hjälpa till med maten ?;) haha!!

PÅSKBORD på G !! iiih,

Nu ska jag & Elina ta kort på våra köp, så kolla in snart igen ..
tills dess,
Ha en trevlig Påskafton !!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0