Sims, pizza & O.C!

Godmorgon på er,
eller ja, det är ju snart eftermiddag ^^,

Jag sov och sov idag,
hehe . det var skönt att sova, men tror jag sov för mycket
för nu är hela jag seg i benen. /kroppen,

ska nog ta mig en dusch, sedan ska jag faktiskt spela the Sims,
min lilasyster spelar sims via playstation, så blev så sugen!


Ja det kan hända mycket i the Sims värld .

Vad är det som gör spelet the Sims såppas kul ? och man blir beroende och kan sitta flera timmar framför det?!.. hm hm,


IGÅR;

Igårkväll var jag helt ensam. vilket var bra för mig tror jag,
åt pizza och såg på O.C första säsongen såg jag klar,
läste sedan i sängen "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö"
en bok jag är tvungen att läsa, men den börjar bli bra nu!

image722
Jag skrev även klart mitt arbete "mitt liv", dock får jag finslipa lite på analysen men annars så, gjorde en framsida. haha emd masas bilder på mig själv, äsch det är ju jag (A) haha! Lite fick jag allt gjort denna kväll,

image720image721
O.C & kebabpizza blev mina kvällskompisar, hehe . underbart ^^,

Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö,
boken blir bättre och bättre nu,

en liten recension kommer när jag har läst ut den,
annars är de bara o söka på den om ni vill veta handling ;) haha !

funderar på att hyra den filmen, eftersom boken finns på film.










Nej nu ska jag faktiskt ta och duscha & göra iordning mig,
brukar bli piggare då,
Jag måste iallafall plugga lite matte idag, innan jag sedan på kvällen kilar till Tofta!
hoppas hoppas jag kommer plugga nu, vilket  jag vet att ja inte kommer göra.!!!

Vad gör ni denna lördag då ? :)
2a chansen i melodifestivalen juh ;)

xoxoDiana!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

oj är du klar med "ditt liv", jag får nog sätta lite fart med den jag med :)
Ha det så kul ikväll!

2008-03-08 @ 12:42:36
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Anton Lundin

Om The Sims är såå intressant som bilden visar kanske jag själv skulle testa det nån gång.

2008-03-08 @ 18:32:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0