SOS barnbyar, hjälp till!

Godeftermiddag!

Jag bestämde mig för att skippa jobbet idag,
har fruktansvärt ont i huvudet,
och vill inte ens tänka på högen med arbeten&prov som måste göras.


Projektarbetet som man ska göra i 3:an måste även vara inlämnat på fredag,
Jag,Elina&Ida är liiite panikslagna.
jag ringer&mejlar för fullt,

Vi har tänkt åka till en barnby (Sos barnbyar) i Tunisien, och sedan skriva en slags informations broschyr, om Barnbyar, barnhem, sos barnbyar, de barnbyn vi besökte, personalen där, barnen där, vad som "krävs" för att man ska få hamna på barnhem, vad som "görs" av de andra barnen osv osv. Sedan kanske göra ngn slags gala, med förmån till Sos-barnbyar .


Problemet är att vi inte får tag på dem, ifall vi får komma eller inte, på deras hemsida så står det att man får kontakta dem isf, och det är de vi försöker . och man måste mejla, men de är dåliga på att svara, !

Men nu måste jag fortsätta med mina sysslor,
måset skriva klart arbetet om "mitt liv"
hm, då börjar vi.

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

var det inte veckan innan påsklovet det skulle lämnas in? om ine har jag och mina kamrater PANIK!

2008-03-04 @ 17:59:05
Postat av: Diana svarar

beijan; Nej egentligen är det den 15:e, men dem har ändrat det, och Samhäll är lite sen med att få den informationen, så det är den 7:e. PANIK !^^

2008-03-04 @ 19:38:30
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0