Stockholm City here we come ! ^^,

Godmorgon !

eller attsingen den är efter 12 ju. haha !
vaknade av att Elina ringde mig.
iaf sedan har jag abra avnjutit en fet frukost.

Ska förresten kanske till Stockholm imorgon!
(eller ska bara höra med mamma om det är okej, fast det tror & hoppas jag)

Jag&Elina kör på en sista-minuten biljett isf.
& vi ska dit för att besöka hennes syster .
Synd Synd att jag inte är 18, attsingen !!
annars kunde vi ju ha kul i Lidingö. hm,

Vet ni? det senaste året har jag vart i Stockholm 4 gånger (!!!)
året innan var det min första gång, hehe . kul!

image743
Stockholm med Gabriela, 24 - 26Aug 2007 ,
(Jag måste alltid ha minst ett kort med Sergels torg , visst heter den så?)


Detta betyder även att jag inte kan köra till Trollhättan, attsingen !
Jag vill ju det, hm. Ska prata med mamma och se ifall vi kan åka nästa lördag ist.
Dagen före min födelsedag :D

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

ååh det kommer bli så bra! mamma bokade precis så nu finns det ingen återvändo :) haha! vi ses!

2008-03-19 @ 13:09:44
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0