Stockholm here we come !

Godkväll !

sitter nu hemma hos Sofie, Elinas syster i Stockholm, Kärrtorp
De har precis fixat internet.

Tyvärr är blogg.se jätte konstigt här.
verktygspanelen är borta, så man kan varken ändra textstil eller lägga upp länk/bilder(!!)

Jag&Elina har iaf vart och "strögat" i Stockholm idag!
lite affärer, men de ska bli mer djupt imorgon,
&då ska även IKEA besökas :)

Vi köpte massa frukter på Hötorget
som vi nu ska göra fruktsallad,
haha, jag & elina var som vilsna myror där.

"halva priset, fin fina jordgubbar, 2 för 1 ! kom igen tjejer, kom hit tjejer smaka smaka !


tyvärr blev det ju inga bilder iochmed detta . hum
hade ju lagt in alla bilder på datorn nu, men men. kanske funkar ikväll?

Hoppas ni har det bra
hörs!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Lina

kul att du är med och tävlar!

2008-03-20 @ 20:22:16
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: gabriela

haha, stackars elina. Jag menar, det är inte kul att ta tusentals kort på dig poserande framför sergelstorg =P

2008-03-21 @ 11:01:22
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0