Stockholm shopping, hejhå!

Godkväll !

här sitter jag, och käkar en god fruktsallad med vaniljglass ..
mums, känner mig faktiskt lite hemsk.
eftersom jag hindrar de andra från att festa ikväll..
fyller ju år om 8 dagar ..

jaja, lite bilder från påskbordet & shoppingen!

image793

sådärja, lite bilder sisådär .. hehe ...

Här har vi de jag köpt,,
ser ju inte så mycket ut. fast när man gick där med alla kassarna så kändes det vääldigt mycket.
image796
Två likadana linne, haha jag hade beslutsångest (som vanligt) och bestämde mig för att köpa båda därför haha,
En melon duschgelé och även Pirates of the carrbiean 1.
image797
tre par skor fick jag med mig hem. haha!! , har fått töja ut de tre skorna med "sko töjare" haha ni förstår jag har ungf 36.33 i skostorlek, haha .. så ja, men visst är de söta?
kilklack- senast jag gick med kilklack såg jag ut som en pingvin, ungf 5 år sen . haha!
image798image800
min svarta jacka, den är finare i verkligheten.. mja jag stod mellan strl 32 eller 34.. fast 32 var lite för liten, vid axlarna och även när jag ahde tjocktröja under.,

Min morsa kommer döda mig för svarta jackan och för de 3 par svarta skorna, hehe ...
hon tycker nämligen om ljusa färger, och säger att jag bara har svarta kläder.

Just det .. vi har precis bokat biljetter hem,
jätte hemskt. för Sj har bestämt sig för att inte sälja sista-minuten biljetter , eftersom de antagligen tjänar på de, (må¨nga vill ju hem efter påsk) .. iaf så vi får ta SäffleBussen ..
5 timmars bussresa .. trevligt? svar nej,

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0