telefonförsäljare i stora lass !

Godkväll!

Jag är i fullgång i packningen,
vet bara inte vad jag ska ha med mig ?
hm, det är faktiskt 3½hela dagar,
Bussen går 6.45 från Majåker, ska nog lägga mig snart ^^

image748image749
pga stockholmsresan så kunde jag inte klippa mig imorgon, och ni ser. det är sååå långt, ser ju förjävligt ut .
så har håret alltid i tofs. mjo det ska klippas bort !

På jobbet idag ;
17.00-18.00 - Får endast ett svar på en hel timma, får byta till en annan tidning
18.00-19.00 - Säljar endast En , målet ligger på 1½/tim .
19.15-21.00
Jag säljer 7 styckna !!!

Duktigt va ?
Jag fick faktiskt en biobiljett :) för att jag sålt duktigt idag,

image750

Nu ska jag fortsätta packa lite & kolla in lite bloggar,
men jag har med mig kamera & sladden,
så vänta er massa bilder under vistelsen & även videoupdates ? :)

Sköt om er nu i Påsk,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

tack för svaret :D
men måste man vara sån här blogg PRO för att få snygg design och nt använda mall ? :D

2008-03-20 @ 19:54:37
URL: http://idalinnealarsson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0