träffa solen !/klasskväll,

Heejsan !

sitter förtillfället hos Patricia,
ska strax träffa solen ,
violket är solariumet som finns i källarn (;
lyx !



ikväll blir det en liten halv mys klass kväll, haha!
fruktsallad ^_^


kameran glömde jag men jag har patricias!

Idag träffa jag en gentleman !

var försenad, sprang och sprang till bussen,
bussen kom efter 20 sek
det var en kille vid busshållsplatsen
när bussen kom så gick jag sakta men säkert fram till bussen.,
och då var kille före mig i "kön"
och han bara gick bak ett steg och sedan sträckte han fram handen och sa "varsegod"

vilken gentleman, han var väl kanskle 16-17 år ^^,

Nu ska jag träffa solen.,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: amela

hahaha, vad söt du är! Var han het du? :P

2008-03-16 @ 12:31:46
URL: http://www.amelamusic.blogg.se
Postat av: Diana svarar

amela; haha nja inget för mig kanske (; men kanske för dig ? :)

2008-03-16 @ 12:40:04
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0