tub kjol,-slim fit vill jag lova!

Goddag !

Det kändes faktiskt väldigt tomt när 7 var borta i klassen,
våran klass som endast består av 22 . 15 kvar,
varav Fatma, Jonte&Johanna ej var med på en lektion så vi var väldigt få =|

Måste erkänna lite smått att jag kände mig ensam på matten,
eftersom patricia inte går i samma mattegrupp.
Så jag satt själv på "min/våran sida" hehe fick hoppa över till andra, konstigt.

image713image714
Jag&patricia kilade ut till staden på rasten,. Jag hittade denna fodral tub kjolen .
Den är väääldigt tight vill jag lova, kan knappat andas.
Det är endast ett tygstycke kan man säga, no special.
& den är tight som sagt. har man fina kurvor kan detta var perfekt,
dock är jag som en pinne så det är värre för mig,. haha !

ÄNTLIGEN FREDAG Hörrni , vad händer ?:)

XOXODiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Maria

Jättefin kjol! Var fyndade du denna?

2008-03-08 @ 08:01:12
Postat av: Diana svarar

Maria; Tack du :) Jag fyndade kjolen på Gina Tricot (:

2008-03-08 @ 11:41:48
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0