väckt av Kobojsarna,

Godförmiddag!

Inte hade ni tänkt att jag skulle uppdatera innan 12 ?
Nej igårkväll bestämdes att Elina skulle komma till mig, redan innan 9.00!

eftersom jag är så duktig på att färga hår (;
då fick jag anpassa mig till henne, den lillskiten .

Så 8.40 ringer min mobil,
Det här är en sång om ingeting, som alla Bratz kan hoppa omkring.....
Jag vaknade , och 20 min efter står hon i min hall.

image699image700
Ser ni hur äckligt det ser ut i färgflaskan, det ser liksom ut som en orm . det var ännu äckligare när det inte var så mycket, för då såg man allt, hehe . Elina kommer och stör sisådär på morgonen ;)
image701
Jag fick ta mig följa med Elina, hon skulle gå till stan . så jag följde henne en bit . jag såg ut som ett vrak, haha håret uppsatt bara, mjukisar och ja, hehe . det var iaf underbart väder , fast dock kallt . men det var soligt!!!

Ni får ursäkta för gårdagens inlägg,
var bara lite smått irriterad&sur på en viss sak, inget stort alltså,

Nu ska jag faktiskt ta och städa hela övervåningen, som bestär av mitt rum, data/tvrum, julias rum o en liten skrubb . ska faktiskt göra ngt åt denna dagen.

Sen ska jag faktiskt plugga, matte kanske ?!! rättskunskap(!!!?) jag har ju skit mycket att plugga, hade tänkt åka in och sitta vid datorn, teori i körskolan , innan jag jobbar !
tror faktiskt det blir den enda vardagen jag jobbar denna vecka, har förbaskat mkt att göra!!

xoxo,Diana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

åh tack Diana du är alltid lika snäll!
ha det bra !:)

2008-03-03 @ 12:52:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0