What to do !?...

Godmorgon !

tycker allt ni får hjälpa mig med den dära "hårfrågan"
(inlägget innan)

På morgonen fick jag besök av lilla Beijan,
som kom förbi och lämna kortet,
haha jag var ju endast i nattlinne.

Vad ska jag göra idag då?
cykla till stan - jag orkar inte, vill ha körkort !!
Fika med söta lilla Emilia, - våra fikastunder är ju inte de kortaste, & nu när vi inte träffats på ett tag!
Körlektion med Lars-Gunnar - hoppas för guds skull du inte kmr försent, idag ska jag ut o köra i stora trafiken (?)!
Sätta mig vid "teoridatorerna" - det börjar närma sig till provet, iiih.
Åka buss hem .- det kan vara skönt ibland, hehe !
äta, blogga & ta det lugnt - säger sig självt,
jobba - det kommer vara väldigt folktomt, & jag kommer inte sälja något. men jag får hoppas på det bästa!

Det var de,
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-18 @ 10:51:57
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Elis

Hur går det med körningen och teorin? USCH jag är så trött på allt som heter körkort, vill bara ha det! Visst, körningen är kul men inte teorin, usch:/

2008-03-18 @ 16:58:02
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0