Diana Hissar & Dissar

Premiär för min nya kategori!!!
Diana Hissar & Dissar

Diana Hissar!

  • Karnevalen - ni kan väl inte undgått att jag har Karnevalen feber? så himla roligt, förberedelserna,rundan runt torget, discot och allt som hör därtill =) me like<3
  • Oförväntat betyg - från den positiva sidan sedd då, man blir så himlans glad när man fåt bättre än förväntat

Diana Dissar!

  • Tendensen som alla lärare har, vi-prickar-in-alla-prov-och-inlämningar-samma-vecka - alltid är det så, massa prov innan och efter lov . jätte jobbigt, men åh andra sidan förstår jag lärare . det är inte lätt,
  • Avundsjuka - usch det är inte lätt med den sjukdomen, jobbigt. Att man ej kan glädjas. men sånna är vi alla, du & jag
  • Hysterin med Körkort - jag blir så jäkla stressad, som om man inte vore det ändå, nej alla pratar om det, alla har körkort, banne mig, klart som tusan vi ungdomar får magkatarr och är hyperstressade. Kan man bara inte ge oss kortet i hand?


  • Mottagna kommentarer:
    Postat av: Otto

    Ne, avundsjuka. Ge upp sån där skit! du har la fan inget o va avundsjuk på? du spenderar dyrbar tid på skiten!

    2008-05-26 @ 23:09:17
    Postat av: Diana svarar

    Otto; det handlar om avundsjuka i allmänhet, ok? :) och det är därför jag dissar skiten, :)

    2008-05-27 @ 06:28:46
    URL: http://dianakines.blogg.se/

    Ta chansen och skriv något här:

    Jag heter:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Här hittar du min blogg:

    Meddelande:

    Trackback
    RSS 2.0