Halkkörning överskattat? svar JA!

Hejsan !

Jag överlevde riskutbildningen som de så fint kallade det.
det var en som tom sa att jag var KING (;
hehe för jag fixade två av två perfekta stopp vid halt väglag & backkrön ..
iaf iaf.
sen brände jag dock lite gummi vid en annan sak, men äsch ;)

Var det skojj då?
absolut, men absolut inget jag skulle offra 4 tim för mer,
inte ens om det var gratis.

det enda kul var att vi fick vara självständiga & köra själv i bilen,
no big deal .

Överskattat? svar ja!,

hittade tom en bild på google vid kinnekulle ring, där vi var ! så ser de ut.

Viktigast av allt! jag klarade det (;


sitter nu o käkar en fullkorns pizza faktiskt, ^^

Nu ska jag nog snart sätta igång med lite Akupunkturs arbete ^^,
måste få saker o ting gjort.

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Ja, visst var det roligt?! Jag tyckte det var det häftigaste jag varit med om...ever!



Vilken hastighet klarade du i kurvan utan att åka ut ur ditt körfält? Jag klarade inte mer än 49 km/h, fast då med blankslitna däck.

2008-05-22 @ 18:19:22

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0