Hej Ännu en dag !

Tjoho !

ännu en dag "avklarad" 
hehe,
har vart o jobbat idag, därför denna dåliga uppdateringen.

efter skolan så mött ejag upp Elin.
som skjutsade mig till McDriven (;
ojojoj vad underbart!



Jag & Elin satte oss sedan vid Rådhuset och käkade glass& minimorötter ^^
hur mysigt och skönt som helst .

Elin Skjutsade även hem mig ..
så jag behövde inte cykla =D


tycker det är hur mysigt som helst när det står uppradade massa fiskare ^^,
n'r man cyklar Lidan vägen .. helt sjukt mysigt och sjukt många.
jag skulle dock aldrig orka sitta o vänta att någon fisk ska nappa.

vet ni vad?
Nu ska jag se på Gossip Girl, avsnitt 17 . iiiiiiiiiiiiih, spännande.

XOXO Diana ;)

UPDATE!
åååh, jag hatar avsnitts slut !
usch .
dem slutar ALLTID så man vill se nästa avsnitt.
frustrerande.

Mottagna kommentarer:
Postat av: fredrich

haha mitt projektarbete går ut på att fiska :D

2008-05-13 @ 23:00:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0