Hej bilder i överflöd!

Tjoho !

nu är jag tillbaka,
redo för att bocka av en punkt i listan.

ONSDAG

jag & elina tog kragen och gjorde ett besök hos en som utförde akupunktur!
elinas hand .. vi käkade pizza sedan, gott som tusan! men mannen lura oss på 10% :P

FREDAG;

efter en hel veckas skola så avslutades den med fika med Patricia,
på kvällen kilades det till vinninga, det bjöds på Pizza, 4 sorters dessutom!

LÖRDAG;

Pigga och krya kilade vi till Göteborg,
vi hade en massa ärenden. och det var minst sagt inte lätt att hitta allt vi behövde ^^

vi var helt trötta efter 5 timmars shopping, så vi satte oss och tog en glass ^^

Söta Patricia, vi kialde iväg, skulle köpa 3.5 kg nudlar till min morsa ;)
haha patricia var lite vilsen i 'kina affären'^^

vi var döda efter 6 timmar i göteborg, iaf våra fötter och armar ..
det var mina påsar iaf ^^

väl framme så var det beach cruisern som fick ta packningen och även X antal kg tunga Diana ^^


Väl framme hos familjen Mattssons så var Lowa där, Josses lilla hund. 
så jag tog mig en sväng ute i fina världen med Lowa, som inte ville vara med på bild ^^
 Hur kommer det sig att alla hundar lyder på "Sitt!"? ^^


Johanna kom och joinade oss, och efter tacos, så plankade vi oss framför eurovision och det börjades sy, väääldigt mycket ^^

det blev lite internt skämt när Björn skulle spela lite "lustig" .. de andra måste trott vi vart helt dumma i huvudet .
dock förstår jag inte varför det gick så dåligt för Charlotte ???

VÅRA SKAPELSER ^^Visst är de söta?  jag tycker iaf kjolarna är super söta ..
se vad mycket man kan göra med tyg och tråd ;) haha ..
det hemska är att vi hade inte lust att måla och "förstöra dem" ..
för er som inte vet så sydde vi kjolarna för vi ska vara dalmatiner på Karnevalen!

SHOPPINGEN!!!

först ut, Min Rubiks Kub ^^, orginalet, visst är den härlig ? ;)
En kjol,. huuuur söt som helst ^^, eller vad tycker ni ??
 (hahaha, lillsyrrans BH i bakgrunden ^^,)


ett par jeansshorts , me like alot (;


VOLANGkjolar, två styckna , bit och en lilablå .
kunde inte bestämma mig för vilken färg .. vit är alltid bra att ha, och den blåa/lila var lite speciell ^^

Läppglans, melon smak , jätte gott, och billigt . så det funkar perfekt för att ha i pennfacket :)

En rosa & En svart sjal . :) de passade bra ihop ju !

Jag&Patricia kilade runt i X antal leksaksaffärern, en efte ren ochäven Buttericks .. det var inte billigt där vill jag lova .. tillslut hittade vi SVART ansiktsfärg på BR leksaker ..

Här har vi sakerna vi behöver .
vit hårfärg och vit kroppsfärg från buttericks, dyrt som få, 72 kr för sprayen & 190 kr för kroppsfärgen .
tur nog så är vi förtillfället 6 pers på färgerna .. (ej sprayen)

jag testade färgerna, och jag vill lova att den vita iaf var dryg som tusan . den kommer räcka till 10 pers om så vill, men då får människorna i klassen betala lite .. får prata med de och se vilka som vill måla :)
Ska bli super kul att måla hela kroppen =D hel vit från topp till tå,

Nej nu är jag klar,
visst är jag duktig ?
det tog gamla pensionärs datorn ett X antal minuter att ladda upp.

SÅ nu efter att ha käkat & laddat upp bilderna så ska jag faktiskt ta och gå till stan nu.
hämta cykeln & kanske en sväng upp till gabriela o se om mitt puder är kvar.

Ha det gott gottfolk.
xoxoDiana,









Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

oj, då var man uppdaterad om ditt lilla liv igen då ! :)

2008-05-25 @ 20:41:19
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: beijan

vart har du köpt den blommiga lilla vippiga kjolen? den var supersöt!

2008-05-26 @ 12:33:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0