Hej bilder!

TJOHO !

har nyligen avverkat två samtal.
ett kortare o ett längre.
Elin & Emilia.
Emilia som kmr bli min jobbarkompis hela sommarn lång.
jag tycker allt om den bruden (:

iaf iaf .
lite bilder sa vi ja !

ONSDAG:


HEJ JORDGUBBE!
Jag&Patricia blev sugna på jordgubbar. vi köpte det. mina första jordgubbar detta året.
ojoj, Elin joinade . & det kommer bli lite hemskt o inte sälja det.
har ju sålt jordgubbar i 2 sommrar nu .


det blev lite fika efter körlektionen med Elina & jobbet flöt på, det är tur att man har trevliga jobbarkompisar.
Elin på G (;

IDAG:

svish, coolt kort va ? =P kortet flyger liksom .
det var de enda kort jag tog idag. attsingen (;

Måste bara säga att idag hade vi brännboll.
jag var först ut i mitt lag.
&Jag gjorde en "Homerun"
impad va? (;
haha
sen gick det käpp rätt åt helvete, men det är en annan sak ;)


Så InfoOne folket, på Älvaslaget , då jävlar ( ;



haha sökte på Lidköping på google o fann denna, fräsig ^^


TILL DIG ;
jag finner egentligen inga ord.
trött.
kan inte sätta spik på vad det är!

kan det vara att du är falsk?
kan det vara att du ändrats?
kan det vara för att du hela tiden ljuger?
kan det vara att du aldrig vågar erkänna saker och ting?
kan det vara att du alltid ska sno saker som tillhör mig?
eller är det mig det är fel på?

Du är liksom second hand.
de tar dig i andra hand, likaså du.
Du spelar med, för dig spelar det inte någon roll.
bara du blir av med dig själv,
så då tar du saker som tillhör mig.

Du vågar inget.
inget alls.
Du säger allt via internet.
fegt.
Fast å andra sidan skriver jag detta just nu.
men jag behöver skriva.
jag tycker om det.

Jag är så trött på dig.
har vart ett tag nu.
Du är tottally medveten om det.
Jag vet det.

Så varför fortsätta kämpa?
Borde släppa taget.
Kanske är jag för rädd?

1,2,3 nu släpper vi.



Nu ska jag kanske orka göra något i CAD?
kanske kanske
XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0