Hej Karnevalen!

Hej igen !

får så himla mycket karneval minnen nu .
så tänkte lägga upp massa bilder från förra årets karneval ..

Lilla Ellen fixade mitt hår, medans david fixade sminket , ni vet snövit kunde ju inte vara gul. haha!
Carl&Hanna var spacade dvärgar ^^

en snövit och en dvärg ^^,

Snövit och hennes prins ;) hehe

jag tycker jesper ser ut som en tomte.
men ni kan väl inte undgå och se vem Jonte ska föreställa??^^

ser ni spegeln och häxan ? ;D haha !

David var coolast med hans kostym ;) söta lilla mamman hade fixat och trixat !

hehe ^^,

Do you see? Bröderna Fluff var där!

Infödingarna Agnes & Elin ^^

lite militörer och vad var du nu igen Elina? grottmänniska?

söta jordgubben Emma, och herregud. jag har ju tandställning! haha!

sötaste snyggingen Emilia var på plats (;

haha, jag ser ju glad ut iaf . nooot . hehe
kan ju säga att bland de sexigaste fanns Linda & Liselotte ;)

haha, denna bilden är hemsk ju. min käft är ju större än något annat ^^

Infödingarna Josse&Frida var ju sexiga som få ;) haha ni var bruna juh ^^
nadia nadia som ett sött litet bi .. :)& caroline!

Sköldpaddan Elin på språng, turtles :)

Eniro gubbar ^^, CARRO , där får du lite inspiration till helgen va? :)

Jag träffade den skräckinjagande Beijan beijer ;)



sedan kilade vi iväg, hela långa vägen runt staden . ^^
det var trevligt .. våran musik var skit så vi fick sjunga. hahaha !

jag hittade en fjortis bild på mig & Patricia, haha kolla min putande läpp ;)
iaf på efterfesten hos Carl

jovars ^^Davids berömda tal var iaf härligt att höra under kvällen =D

Det får avsluta bilderna ..
men visst avr det lite skojj att kolla på ?
detta året blir vi alltså de 101 dalmatinerna . hehe,
& ja vi ska ja så jäkla kul =D=D

Nu får banne mig elina ringa snart.!
xoxoDiana



Mottagna kommentarer:
Postat av: F*****k

kolla daivds kroppsspråk på sista bilden :D jonte under vänsterarmen och högerhanden... hehe ja :P

2008-05-23 @ 18:07:20
Postat av: Patricia

vilken söt bild på oss :)

2008-05-23 @ 19:21:01

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0