Hej Rix-fm festivalen!

tjohoo!!

vet ni vad jag vet??
RIX FM FESTIVALEN KOMMER TILL LIDKÖPING!
okej, inget stort så.
men det händer aldrig något i Lidköping,
men vet ni vad?
SJÄLVKLART ÄR JAG I KINA DÅ!
27JUNI smäller det i Lidköping iaf.

aja.
RIX FM Festival 2008

Det var de jag hade o säga.
det gick OK på jobbet =)

Ha det gott människor.
mitt nya löfte idag är att jag ska försöka inte komma försent till lektionerna.
iiih, klarade mig idag iaf (;

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Den där jäkla festivalen e hyckleri endå så du missar inget! jag lovar:)

2008-05-13 @ 17:05:01
Postat av: Anton Lundin

Ska du inte börja med ett löfte du har lättare att hålla, Diana?

2008-05-14 @ 11:44:02

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0