Livet är inte lätt ..

.. när det är svårt !

tjoho !"
hemma nu .
var ute en sväng med mamma o pappa med bilen.
jag körde den.
gjorde nååågra tabbar (A)
glömde dra ner handbromsen när ja skulle backa ut.
(mamma&pappa tjaffsa om vem som var bäst på regler o skit, haha)

aja .

Nu ska jag faktiskt starta CAD programmet,
har ju bara två saker i mit rum
haha & det är inlämning om 2 veckor.
ops!


(denna bild är inte min , haha jag är inte ens i närheten av att kunna göra en sådan manick)

XOXODIANA

PS: jag måste verkligen dra ner på min godis konsumtion!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

Hej=) hade cad förra terminen det tog en hel evighet att få till ett fint rum:) men käpma på så kommer det gå toppen (Y)

2008-05-19 @ 18:26:51
URL: http://johannalong.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0