Övningskörning vs körkortet

Hejsan !

nu är jag tillbaka efter 1½timmas körning.
eller ah vi stannade vid netto en sväng.

tänkte bara säga att det gick GALANT !
nu har jag parkerat ett X antal timmar.
övat övat o övat.
och idag så prickade jag rutorna på varenda en !

aja.
pappa säger iaf att jag kan köra ^^,

Nu ska jag baka rabarberpaj ! & se på inspelad talang 2008
see ya later!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

åh fy tusan diana! NU ÄR DET DU SOM GÖR PAJ TILL MIG MED ANNARS!!!:@ usch jag blev ju skit sugen när jag såg bilden.. hmm blä:P får sova istället haha:D tycker också att vi ska ta en glass snart:) Puss

2008-05-04 @ 23:14:19
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0