Step Up 2 - lika bra som 1:an?

Godkväll!

har suttit senaste timmen och försökt fixa min garderob i CADen.
det har gått ganska bra,
dock lite segt.
snackade lite i tel också .

iaf iaf.
ska lägga ner lite nu.
ska se på Step Up 2 nu,


1:an var ju bra :) ska se om 2:an är lika bra nu =D

VILL NI SE LITE SKARA SOMMARLANDS KLÄDER ? ;)




Därhar ni min outfit för sommarn,
haha byxorna är liiiiiite för vida (luftigt och jag svettas iaf inte haha) & ni ser fiffigt va, man kan dra ner de så de blir shorts ;) haha!

fast det saknas lite grejer ..
  • Namnbricka (med ingraverat Diana^^)
  • Fleece tröja (huuur skön som helst)
  • Keps (självklart)

Men de får ni se lite längre fram, om ni följer min blogg vill säga :)
& det hoppas jag ni gör (?)

Nu nalkas filmen , ha det så gott !
XOXODIANA!<3


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

väääldigt intressant och se pprecissss hela dinn fula jobbdräkt

2008-05-18 @ 22:43:10
Postat av: Sofie

Så det blev tillslut sommarland till sommarjobb!! passar dig bra med den där söta outfiten ;) hihi

2008-05-18 @ 22:44:52
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Nadia

Du är ju så söt kina ;)

2008-05-18 @ 23:02:04
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Diana svarar

Anonym; Om du inte finner det intressant så kan du bara blunda, eller inte kolla in här alls.



För här inne skriver jag såppas ointressanta grejer :)

2008-05-19 @ 09:01:20
URL: http://dianakines.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0