Fredag

DET VAR EN AV DE BÄSTA - UTSLAG VAR DE VI FICK

jag är helt i chock . väldigt trött också.
det har vart en vääldigt mysig dag .
och mycket trevlig ..


vi började färden med att kolla in nicos mammas affär, balklänningar.
sedan stack vi till donken .
glass,paj, muffins & mat väntade :)
därefter bar bilen iväg till Skövde :)



först blev det en sväng snabbt till lite affärer,
hämtade ut biobiljetterna ..
och därefter skulle vi leta efter ett bra matställe .

vi hamande på Vatra nattclub,
där de serverades grill och salladsbuffé .
det var meeer än bra ..
god mat, mysigt ställe . så bra :)



därefter var det bion som väntade .
fy farao vad bra den vaaar !
han är ju så sjuuuuukt snygg .
kärlekärlekärlek <3<3<3
jag&patricia pep som små djuuur .
fredrik&josse stod knappt ut (;

Twilight Movie Poster

så jäävla bra film . jag döööör ^^,
haha och han var sjuuukt snygg och sexig i filmen,.
en scen med han då han hade ray ben glasögon - dregel (; hahaha
nej sjukt bra film och sjukt snygg skådespelare ^^,

i harry Potter så spelade han pojke.
i denna film (citerat mig&patricia) "sexig och mystisk" haha .
hahahahaha ! herregud så jag pratar (;
men mycket bra film måste jag säga ^^,

därefter var det hemåt, men först stopp vid en fest.

Tack Josse,Fredrik&patricia för en mycket trevlig kväll :)
ni förgyllde min dystra vecka <3

Godnatt!
nu ska jag somna .
imorgon väntar jobb mellan 11-20

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0