Fredrich was here!! xD

Hahaha ni är väl vana att läsa om "en kines liv i lidköping" här, men nu är det faktiskt en äkta nordbo som skriver, nämligen Dianas gode vän Fredrik!! ^^ (Fråga inte hur det blev så... hehe)

just nu är diana borta på donken...



 ...och säljer hamburgare och sliter som ett djur. Jag däremot sitter hemma och tar det lugnt (med världens smile i fejset), funderar på att göra lite matte innan jag sopar banan med daniel på poker... men jag vet inte. gårdagen var ju så lugn och skön och "efter en dag av hårt slappande så är det skönt att ta det lugnt", som pumba säger.

nu ska jag nog inte klottra ner dianas blogg så mycket mer, för jag känner på mig att ni ändå kommer få läsa massa nya grejer här sen ikväll innan ni lägger er (hoppas jag iaf), och läskramp är ju inte skönt ;);)



hehe bild på mig och diana på gabbys kalas. Jag ser ut som dianas frälsare eller skyddsängel!!! xD

See ya & Good Luck
Fredrich!!
xoxo                          (  <-----   diana gjorde alltid så förr, if you remember ^^ )

Mottagna kommentarer:
Postat av: fredriks kära syster

aw, du är så duktig på att skriva fredrik ;) du borde nog nästa starta dig en egen blogg så att man kan få lite mer läskramp :)

2008-11-29 @ 17:57:07
URL: http://hanssonlinda.blogg.se/
Postat av: Otto

Way to go Freidrich!

2008-11-30 @ 10:22:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0