Inte längre vid min sida

Visst är jag arg, sur, irriterad
och det är ingen ovanlgi sak för att vara DianaKines.
ni vet.
Men nu kan jag inte bestämma om det är ditt eller mitt fel.

Du känner mig, väl.
Tror jag iallafall.
 Hur kommer det sig att du beter dig så då?
För du är inte den personen som är arg, sur eller långsynt av dig.
eller har du ändrat dig?

Du kan knappt se på mig och absolut inte ett ord kommer ut.
Inte från mig heller, men jag är jag . du vet det.
så varför detta beteende .

kanske är du trött på skiten.
kanske är det så för mig .
skit samma .

du får ersätta en annan .
visst gör det, ersätt min plats.
kan inte stoppa dig .


Men du ska veta att innerst inne.
Innerst inne i mitt hårda skal.
innerst inne.
är jag arg på mig själv.
Då du inte finns vid min sida längre.


TankarOchOrd/Diana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0