Lördag

DÅ VAR DET LÖRDAGKVÄLL .... IGEN

nu har jag jobbat klart :)
vi hade en tävling på 3 kassor.
den som sålde mest dippsåser på 2 timmar vann en glass.
jag vann :) sålde 22 dipper.
sofia sålde 17, och emma sålde 16 !

jag tog en mcflurry daim :)


ett urval av de ja fick utav mässan .
en massa pennor,( + 10 stiftpennor ) 9 överstrykningspennor i 4 olika färger, ni ser dem i mitten :) sööööta va ? dem med svarta band .. en massa lumpen läppsyler + ett rosa läppsyl :) och en massa massa godis/tablettaskar&tuggummi + pennvässare .. + en tandborste .. de va väl de, slår inte riktigt syrrans advokatmässa (;

men jag är så glad över överstrykningspennorna & läppsylerna .
just det ! vi hamnade på bild, jag & kjörk ! haha så vi fick ett kort att hänga runt halsen!


lite bilder från bussresan .
visst är jag söt som påskkärrning ? ( ; haha . ottos 'näsduk' haha ( :


Vi käkade på Jensens bouefhouse :)
"En kanna cola" alla kollar konstigt, hörde vi rätt? jo calle & victor beställde en kanna cola på 1.5 liter .
hahaha .. ännu roligare var det när vi såg på kvittot att kannan kostade 99 kronor ! hahaha
tror inte jag skrattat så mycket åp ett tag . 99kr för cola ! haha!


Här har vi kärleksparen som delade på en kanna cola för 99 kr ( ;
& kjörk i ngn stridsvagn & med sin öl.

Strax ska jag kila till Patricia .
dock några ärenden innan dess .
vi ska se på film (skräll ?) och några mattetal att reda ut .

EN BRA START PÅ DAGEN

Om nästan 2 timmar står jag där.
i donkens kassa .
det är faktistk en bra start på dagen att jobba.
annars slöar mabn bara och blir seg hela dagen.

gårdagen blev hektisk.
göteborg var trevligt och jo jag ska nog gå chalmers.
frågan är om jag orkar 5 år, och med teknisk fysik.
endast fysik,teknik & matte. 15%övrigt.
hm, .. frågan är, kommer jag in (?)
förra årets intagning på 19.1
jo då är det precis isf* kämpa*



sedan fick jag äran (host*) att skjutsa hem gabriela och elina.(;
även hämta min beställda externa hårddisk =D
& sen var det direkt hem för att hämta kläder och sedan till jobbet.
då jagbörja jobbet 3 tim tidigare.

det var en trevlig kväll på jobbet (:
alla är så söta .

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

vi har teknisk fysik här i uppsala också =P

har en kille i korridoren som läser det.. så om du har några frågor kan ja fråga honom =D



förresten, ifall du vill ha låten från "another cinderella story" (den när de dansar och sjunger på scenen) så ligger den här:

http://www.sendspace.com/file/i6jatc



ey! vill se bild på grejorna du fick med dig från mässan!! =P



puss

2008-11-15 @ 10:42:55
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

sant, dina gratisprylar slår inte mina =P men ÅHHH sikket ha-behär de där söta överstrykningspennor skapar!! kan inte ja få några? du har ju så många av de (A)



puss

2008-11-15 @ 21:35:43
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0