Lördag

HELDAG PÅ DONKEN - NÄSTAN

då satt jag här igen.
tänkte uppdatera innan jag spenderar 9 tim på donken.
vet att Fredrik vill läsa iaf (;

jag har mega hysteri runt balklänning.
vill bara få den gjord liksom.
fast jag hittar inte den "perfekta"
fast det kommer jag aldrig att göra.
iiiih !



detta är typ min drömklänning.
fast tror inte den skulle passa mig .
då jag ser ännu mindre ut i en klänning med puff nertill..

iih, ska vänta till december/januari .
då ska ja, syrran & mamma ner o kolla.
dem får vara smakråd!

Ikväll väntar (ännu) en filmkväll med Patricia (o Co?)
haha, dem börjar bli alltför ofta (;
men vem har sagt att det är fel ? =)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

vafan ska JAG med till skövde o kolla balklänning??? nää d vill ja inte.. vet precis hur d kommer bli...

du kommer strutta runt i flera stycken medelmåttiga klänningar o jämra dig över den perfekta balklänningen som du letar efter och samtidigt prata om att den du har på dig kanske duger trots allt... och så sitter ja & co ner o bara nickar o säger typ "jaaa, men den är fin, den duger".. o då komemr du kontra med "den DUGER??? vill ju ha en perfekt klänning" och sen bla bla bla.. " åh ja vet inte va ja ska göra.. va tkr du?... joo,.. fats ja vet inte... aaaah.. va jobbigt!"...



så ORKA!! =P



kan säga redan nu att studentbalen är överskattad.. du kommer ändå sitta ner under första delen av balen för att ni har middag.. och när du väl ska resa på dig så är alla så fulla att ingen kommer bry sig om vad folk har på sig.. ta d lugnt!..



det som du däremot ska satsa på är outfiten på STUDENTDAGEN (sjukt kul!!) för folk komemr fota dig som fan den dagen..och bonnarundan är kul också! =D



xoxo

2008-11-22 @ 22:25:09
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Du hittar nog en kanonklänning ;) (Uppdatera innan jag lägger mig!)

2008-11-22 @ 23:15:44

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0