Måndag

VÄRKER MER ÄN NÅGOT ANNAT

då har dagen spenderats framför pajbak - äpple.
Hot Chick .
och ett samtal med elina.
vi kom fram till många saker .
båda har mega ont i huvudet .
mitt huvud dunker som tuuusan .
låg ner o prata och sen reste jag mig upp, hejundran vilken huvudvärk.
så nu är det nog sängen som kallar.
om mitt huvud får bestämma.


IMPULSKÖP SISÅDÄR

nu har jag precis klickat hem en impuls sak.
eller tänkt på det hm, idag. haha.
det blev ett klick på 1429 kr .


denna lilla hårddisk (som jag pratat om igår?)
elina har en sådan. man kan koppla den till tv och se på film där.
praktiskt, men nödvädningt? vet inte haha.
då min dator är sjukt seg på att föra över filmer.
aja . aja .

Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem ?
direkt upp i sängen, la mig och såg på film.
i min lilla lilla iPod .
det var de värt, fortsatte nämligen på Alvin och Gänget.
så sjuuuuuuuuukt söta .. den tjocka är goast.
jag dör, de va värt att titta på 1½tim i lilla skärmen.


den gröna är sötast , theodor ! fällde några tårar i 3-4min .
men sen blev det bra,, så sjukt söta <3

BAJSBAJSBAJSBAJS

mm nu är jag smått irriterad .
på en person .
en person som inte brukas vara så.
mega irriterad.
men tar det sen.

Mottagna kommentarer:
Postat av: ♥Hanna♥

hoppas du får en trevlig dag! ^^



kram H

2008-11-10 @ 12:51:05
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: elina

haha, det vita är faktiskt två ljus, men det ser ut som om jag har suddat ut något på mig ;) ..

Har du köpt ¨hårddisken nu ? Duktigt Diana :) :)

Nu fungerar den bärbara igen, jag är överlycklig så just nu spenderar jag min tid tillsammans med den , haha ;)

2008-11-10 @ 18:42:36
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: linda

va coolast du ska va då:P? haha min klump till hårddisk får man lyfta med kran:P haha

2008-11-11 @ 23:03:18
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0