Onsdag

JAG MÅR BRA AV VILA - ELLER?

idag har jag inte gjort något.
skönt kan jag tycka.
men lite ångest allt. borde ju faktiskt ta igen matte, borde ta igen diskret, borde ta igen fysik, borde börja med historia, borde borde och borde .
fast jag kan ändå tycka att jag är värd en ledig dag utan något att göra.
faktiskt.

så jag har sett på Gossip Girl.
det är ju sjuuukt bra nu ^^,

och nu ser jag på Stardust ^^,
bara en kort uppdatering på avd jag gör (;

Stardust


LIVLIGA DISKUSSIONER MINSANN

det har vart en virrig dag idag.
inlämningen är inlämnad.
sedan blev det snurr på denna damen.
då vi avslutade med en timmas studentprat.
man kan tycka och säga vad man vill om det.

212
Vi bestämde oss för en studenttröja/klasströja.
det blev detta tryck, snygg och stilren.
och även den skogsgröna färgen :) med vit text då*
skogsgrön - naturarnas färg (:
och NV3B bak på svanken typ . över mudden*
själv ska jag sedan komplettera med skoggröna mjukisar . hehe


Sen blev det livliga diskussioner om något löjligt.
Disskusion om vi ska ha musik eller ej , på stadsrundan!
helt löjligt, då jag och majoriteten i klassen anser att det är en självklarhet.
sitta på ett flak under kväll&morgon utan musik??
när det är sista klasskvällen och det är fest ?!?!
vadå partydödare???
jag går med på att vi inte behöver ha de värsta . men utan musik?
var ju enligt min mening mycket löjligt.
då jag även vet att många tycker likadant.
eftersom det bara var 3 personer som inte ville ha musik.
En kväll som tillbringast ca 8 timmar med musik för 73kr/pers, det var tydligen för mycket begärt.
(ps; vi ska ha musik ( ; hehe för en grupp på 3 personer kan då inte ta bort vår kära musik)

jaja. min åsikt och jag är en som för fram de.


måste berätta!
imorses när jag skulle köra ut från vår infart så var jag sjuuukt nära på att köra in i en bil.
det kommer aldrig, aldrig någon samtidigt som mig, aldrig det åker aldrig bilar där .
men .. tydligen gjorde det de. så jag styrde ratten som tusan åt höger .
inget hände, förutom att hjärtat ploppade ur för 2 sekunder.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

det låter som om du drabbades av den där sannolikhetsinlärningen ;) att det kommer Aldrig en bil, så därför kör man bara!! haha tur att inget hände iallafall.

Och jag läste vad du skrivit på Sofies blogg lilla du, hmm.. jag tar vad jag vill :):) och det vet du mycket väl vid det här laget, haha!

2008-11-05 @ 19:05:05
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0