Onsdag

OM DET VAR VÄRT DET

Jag har 1 timmes sovmorgon . wohoo :)
Ska nämligen gå till skolan 1 tim senare.
då jag hjälper till me DLG open.
mega skönt!

Efter skolan är det 4½timmes jobb,.
det kan nog bli bra,
måste göra något för att inte känna av ^^

Hoppas det var värt de.
de oklanderligt bebis många tårarna.



Ni vet att jag & patricia varit helspända över denna filmen.
en tripp med kräftan till skövde för att se denna filmen .
då våran biograf suge... iaf.
vi har väntat sen det vart 41 dagar kvar till premiären
och nu är det bara 2 dagar kvar !!!
Och idag släpps biljetterna.
har redan varit inne o kollat om de går att boka, men inte än så länge.

det blir inte bättre av att dem skyltar med reklam på varenda blogg (tom min!) om filmen.
och att många storbloggare (som gått på smygpremiär)  säger att det är årets bästa film mm.
VI ÄR SJUUUUKT SPÄNDA !

UPDATE!
Jag har bokat våra kära biljetter nu =D
På första visningen, alltså premiären :D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Vi är fulla av förväntan ^^

2008-11-19 @ 17:02:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0