Söndag

Nu lägger jag ner.

seriöst.
jag gör det. iaf för dagen .
jag pratar med Jonte, får mig att känna bättre.
han ordbajsar bara. han skriver inget . han tänkte tom skriva i punktform.
haha .
ett arbete i punktform ..

Nu ska jag bara ta de lugnt, sista dagen på lovet.
och jag gör som lärarna säger.
Vilar upp . inte sitta med ett arbete. bajs

Seriöst.

seriöst .
vet ni vad jag gjort?
sovit . sovit och sovit.
2 timmar blev det .
men har jag gjort någon religion? nej nej nej.
jag tycker det är lite oshysst att lägga något två dagar efter ett lov.
så jag ska prata med lärarn imorn. kanske ändra på deadline ?

annars ligger jag risigt till.
men det är de flera som gör.

kunde ju hängt med gabby ut .
men nej jag skulle plugga. men somnade istället.
så nu är jag jätte seg.

GODDAG ÅNGESTFULLA SÖNDAG

ångesten infinner sig över hela mig.
det är söndag, och imorgon ska jag tillbaka till det hektiska livet.
tänka sig. jag har haft mitt sista höstlov i Lidköping.
jaja .

Gårdagen spenderades många timmar på Donken.
men det gick snabbt faktiskt.
mycket roliga folk jobbade så det var trevligt.

efter heldag på jobbet så träffade jag Sebastian.
Sebastian ... från norge (:
hehe , han är tillbaka för en vecka .. mjomjo .
vi åt tårta o pratade, tog sedan en sväng om kvällen i Lidköping.
beslutade oss för att tvinga Fredrik att träffa oss (;
Så upp till Stenhammar for det . yeye .

image9

Nu måste jag tyvärr börja göra med ena delen av de tre delarna i en inlämning jag har.
jag vill inte, jag orkar inte .
men eftersom inlämningen är å tisdag, så är det bäst jag gjort en del idag .

förresten så är jag trött på en människa.
på ens beteende . på ens sätt att vara.
stå på dig . hör av dig .
för alltid är det jag som får höra av mig .
vad ska det betyda?
.

Mottagna kommentarer:
Postat av: korvbussen

tror du seriöst på att BAX flyttar ett arbete???

2008-11-02 @ 19:53:23
Postat av: Diana

Oskar aka korvbussen; Nae jag vet inte, hoppades mest. men tror man kanske kan få mejla över det på tisdagkväll istället för tisdagslektionen :)

2008-11-02 @ 21:03:38
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Fred

Sleep well =D

2008-11-02 @ 22:23:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0