Söndag

ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

då är er allas DianaKines tillbaka,
fast kanske bäst att låta fredrik fortsätta ? ;)
haha!


fick mig ett gott skratt när jag läste bloggen idag.
han fick i uppdrag att uppdatera då jag vart busy denna helg.
ska nämligen kila iväg snart igen.
jobbar 13.00-22.00 idag.


gårdagskvällen spenderades hos Patricia me josse!
vi såg på Transformers !!

Jag har tyvärr ingen tid att skriva något kul.
inte heller tid att lägga upp bilder.
men I will be back, maybe tomorrow ? ^^

ps; check my blog out :P becouse Fredrich may be back ?!
fick ett sms igår på raste "Det var ju kul att blogga ju" ; haha!
eller vill ni ha honom tillbaka ? (A) jag tvivlar inte på de.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0